úterý 23. července 2013

Dnešní téma: Barvy na vlasy

Není to tak dávno, co jsem se obarvila na tu divně neidentifikovatelnou barvu, do které jsem se po týdenním vymývání zamilovala - i když je podle všech šílená a naprosto nepřírodní :-D 

Hodně mě lákají barvičky nebarvičky  a tak si lámu hlavu nad nějakou pořádně šílenou, která by se mi zalíbila tak, že bych se ji rozhodla mít na delší dobu. Dej Bůh, ať mi vlasy nevypadají.

Co na ně říkáte? Jsem z nich naprosto unešená a mít dlouhé vlasy, tak neváhám a jdu do modré - tedy do tyrkysově modré :-)


Jak ale docílit takové červené?


 Modrá je dobrá :-)) A mít tak krásné, dlouhé vlasy - jdu do toho!







Do pastelových jsem se zamilovala nejvíc :-)







Snad se jednou rozhodnu a budu spokojená s crazy barvama :-D Snad jo!

A co Vy a Vaše vlásky? Jste spokojené s barvou, nebo Vás lákají pastelové či šílené barvy? :-))
Pa, V.

2 komentáře:

  1. Já ti tak závidím tu tvou růžovou pastelovou! Asi to taky brzo zkusím :D A krásná je ta fialková, co tu máš :)

    OdpovědětVymazat