středa 24. července 2013

☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼

Moji drazí ♥

Dneska jsem se donutila konečně k odjezdu na Vysočinu, takže se do neděle zase neuvidíme! Ale beru foťák, takže se ze mě během dneška stává japonský turista :-D Doufám, že se dostanu během toho týdne k tomu, abych cestovala, co nejvíce a poskytla Vám nový pohled na Vysočinu :-D

Jo a chci se pochlubit svými plavkami - teda vrškem, spodek je jen nudně bílej :-D
Jelikož jsem přesně čekala, že z webky to bude stát za prd, tak jdu na focení aspoň telefonem :-D

Jo a mimochodem - řekla jsem si, že o prázdninách na sobě budu makat - takže se do toho dneska dávám a místo dření padesáti hodin v posilovně jsem se kompletně na celý prázdniny objednala na kryolipolýzu :-D
Výsledky samo, že zveřejním (pokud bude co:-D)


Tak tohle jsou ty plavky, o kterých melu už třetí spot :-D Jo, mé opálení je v tahu, takže solárko aloha!

Užívejte si horka a napište kde ho právě trávíte! Budu se těšit, papapapappapa V.

1 komentář:

  1. Já horko trávím taky na Vysočině, žiju tu :D a opálená nejsem vůbec, protože se před tím strašným vedrem schovávám i když vím, že v zimě budu brečet že jsem jak sejra dřív než ostatní :D

    OdpovědětVymazat