pondělí 22. července 2013

Konečně doma..

Ufff, konečně jsem zase doma a tak jsem dnešek věnovala, jak jinak než, sobě! Celý den probíhá lakování nehtů, seriály, masky na obličej a na vlasy, peelingy, atd. A jsem jak znovuzrozená! Akorát se mi do toho vedra vůbec nechce - musím jít nakoupit - mám hlad!

Zase posílám několik fotek z výletování :-) Zítra jedu na výlet na týden zase, takže potom ukážu všecky fotky:-)) Moc se těším - užívejte prázdniny a pro nás pomaturanty hodně štěstí při hledání práce, protože je to pořádná fuška!

Jo a tohle byla naše jediná "mapa", která nám pomohla se dostat na vodák do Č. Krumlova :-D Ale dojely jsme v pořádku, i bez psychické újmy! :-D



U tohodle jsme si dávaly mojito:-) Nešlo to zachytit jednou fotkou, ale bylo to prý sídlo Schwarzenbergů - wow, bylo parádní!



Další zastávka na pivko byla u tohodle psíka - mazlení odmítal :-D


Dále moje krásně vymytá růžová barva na vlasy, na kterou jsem patřičně hrdá a dost jsem si ji zamilovala :-D


To je tak, když se člověk nudí v Bystřici pod Hostýnem, kde jsem byla navštívit svého milého :-)



 Jedna Olomoucká :-) S novýma (teď už okopanýma) botkama:-)




:-)) Tak co Vaše výletování? :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat