pátek 28. června 2013

Znova začínáme..!

Přeji krásné páteční odpoledne!

Začínám od znova, tak bych se ráda představila. Jmenuji se Verča a je mi 20 let, jsem z Brna, mám po matuře (uff) a jsem právě v prázdninovém procesu. Po prázdninách, doufám, nastoupím na nějakou VŠ s budu svědomitá studentka (zase haha :-D).
Jinak mám 170 cm, 55 kg (fuj!!) a jsem blázen do kosmetiky (nečekaně), do oblečení, do bot (uaaaaa) a do tisíc dalších věcí :-D

Táááákže to jsem já ↓


Bylo mi blbý sem dávat fotky v zrcadle, snad se neleknete (modlím se:-D)

Tohle je můj malý pes Goody ↓



No a je samozřejmě strašně báječný :-D

Též bych se ráda pochlubila novým přírůstkem do rodiny a tím je potkan Artaban, jelikož nám teď ve středu zemřel nás Absurdistán, tak jsme si museli utřít slzy právě jím :-)
Moc dobré fotky ještě nemám, je tu druhým dnem a je trošku vyděšený (kdo by nebyl - vidět mě po ránu :-D)

Co Vy a Vaše zvířátka? :-)) Mějte se krásně, pa V.

9 komentářů:

  1. A odepisovat na VV mi bude kdo? :D
    Jinak ti to zase sluší kočeno! Tak neštvi! :* Kdybys teď viděla mě... Ráno si říkám HMMM ZHUBLA JSEM, odpoledne si říkám FUUUUJ NESMÍM ŽRÁT :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooooo, znáš mě - mám a nemám čas:D Ty jsi neuvěřitelná kecka jakooo :D Půjdeš se mnou na ČSMT? :D

      Vymazat
    2. Můžu??? KDY? :D Půjdu!!

      Vymazat
    3. Zkus napsat na 736633535 - oni ti napíšou :-* Nebo jim napiš na extrafilms (najdi ten email na stránkách) - dneska jsem tam byla podepsat smlouvu :D

      Vymazat
    4. Je to od 3.7. do 11.7. v sobotu je volno :-*

      Vymazat
    5. Super zlatá děkuju! :-* napsala jsem sms i mail a uvidím :-*

      Vymazat
  2. Jsi krásná! Já mám suchozemské želvy a chameleony :-D Můžu se zeptat co máš za tetování? :-)

    OdpovědětVymazat